Over Woningstichting Maasdriel

Woningstichting Maasdriel beheert in Kerkdriel, Velddriel, Hoenzadriel en Alem ruim 1077 verhuureenheden waaronder 978 sociale huurwoningen. Onze huurwoningen worden verdeeld via het woonruimteverdeelsysteem van Woongaard.Wij stellen in onze dienstverlening u als huurder of koper centraal. Met jarenlange ervaring op het gebied van wonen, spelen wij in op veranderingen in de woningmarkt.

Wij ontwikkelen plannen om u, als huurder, een eigentijdse en passende service te bieden. Op de eerste plaats staat voor ons het aanbieden van huurwoningen met een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit. Ook ontwikkelen wij woonruimte voor specifieke doelgroepen zoals starterswoningen voor jongeren tot en met zorgwoningen voor senioren.

Woningstichting Maasdriel spant zich in om de leefbaarheid van onze mooie dorpen en wijken in stand te houden en te versterken. Daarvoor werken wij samen met onze lokale partners op het gebied van Wonen, Welzijn en Zorg. Wij zijn betrokken bij de wijk of het dorp waar u zorgeloos kunt wonen.

Door middel van onze website houden wij u graag op de hoogte!