Senioren plus pakket

Langer zelfstandig wonen
Zorgeloos en veilig ouder worden in uw huurwoning? Daar zijn soms wel aanpassingen voor nodig. Die aanpassingen werden vroeger door de gemeente vergoed. Maar door nieuwe wetten moet u aanpassingen die u nodig heeft wegens uw leeftijd steeds vaker gedeeltelijk of helemaal zelf betalen. Woningstichting Maasdriel helpt u met het Senioren pluspakket.

Wat is het Senioren pluspakket?
WSM kan handige hulpmiddelen in uw woning aanbrengen, zodat u lang(er) in uw eigen huis kunt blijven wonen. Een beugel in de douche, een verhoogd toilet of het verwijderen van een drempel in de woning kan al een wereld van verschil maken. Die hulpmiddelen bieden wij in het Senioren plus pakket met korting aan.

Voor wie?
Bent u 70 jaar of ouder en huurt u een woning van Woningstichting Maasdriel? Dan kunt u één of meer hulpmiddelen uit ons Senioren pluspakket voordelig bij ons aanvragen en via ons laten aanbrengen.

Voorwaarden
Er is een beperkt budget per jaar beschikbaar. Daarbij geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. WSM heeft het recht om een aanvraag te weigeren.

Kosten
Woningstichting Maasdriel betaalt een groot deel van de totale kosten. LET OP: als u na het geven van de opdracht alsnog afziet van de bestelde hulpmiddelen, komen de gemaakte kosten volledig voor uw rekening.

WSM regelt de montage!
WSM regelt dat de hulpmiddelen in uw woning worden aangebracht. Na uitvoering ontvang u van ons een rekening met de afgesproken kosten.

Meer weten?
Lees de folder van het Senioren pluspakket. Heeft u na het lezen nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn maandag t/m donderdag van 8.30 tot 16.30 uur en vrijdag van 8.30 tot 12.00 telefonisch te bereiken op 0418-631735. Of mail uw vragen naar onderhoud@woningstichtingmaasdriel.nl