Coronavirus Mededeling

Op dit moment zijn de maatregelen in Nederland én Noord-Brabant erop gericht om mogelijke verspreiding van het virus zoveel mogelijk te voorkomen. Ook wij nemen hierin onze verantwoordelijkheid.

Aanvullende maatregelen WSM m.i.v. 18 maart tot nader order:
Vanaf heden zijn wij alleen telefonisch (0418 -63 17 35) of
per e-mail info@woningstichtingmaasdriel.nl voor DRINGENDE ZAKEN bereikbaar .

Reparatieverzoeken: melden via info@woningstichtingmaasdriel.nl Spoedreparaties kunt u telefonisch melden via 0418-63 17 35.

Huuropzeggingen: bij voorkeur verzenden per reguliere post ÉN per e-mail aan ons info@woningstichtingmaasdriel.nl, u kunt hiervoor een huuropzeggingsformulier downloaden via onze website.

Wij proberen onze werkzaamheden zo goed als mogelijk door te laten gaan, maar wij vragen uw begrip voor mogelijke vertraging hierin.

Wat betekent het voor u als huurder?
Ons kantoor is gesloten t/m 6 april 2020. Het kan zijn als u ons probeert telefonisch of per e-mail te contacten dat respons langer zou kunnen duren dan u van ons gewend bent. Dit komt dan door de lagere bezetting.

Heeft u een vraag of reparatieverzoek? :
Mail naar info@woningstichtingmaasdriel.nl
Bel ons op: 0418 63 17 35

Dan vragen we u eerst of u lichte griep- of verkoudheidsverschijnselen heeft.
Heeft u of uw gezinsleden geen klachten, dan komen we graag langs.
Heeft u wél klachten, dan checken we of dat het noodzakelijk is dat het bezoek of reparatie nu al moet plaatsvinden. Waar mogelijk proberen we de afspraak zoveel mogelijk telefonisch af te handelen. Of we plannen een nieuwe afspraak in, wanneer u weer beter bent. Wij wensen u beterschap en hopen u spoedig weer te mogen begroeten.
Is er sprake van een spoedreparatie en u heeft wél klachten, dan spreken we met u af dat we, zoals het RIVM adviseert, 2 meter afstand van elkaar te houden. Dat betekent dat de medewerker telefonisch laat weten dat hij/zij is gearriveerd. De bewoner opent de deur en houdt 2 meter afstand van onze medewerker. Wij zijn hierbij wel afhankelijk van de bedrijven die voor ons werken.

Ontmoetingsruimtes in woon(zorg)ruimtes tijdelijk niet gebruiken
Wij adviseren om de ontmoetingsruimtes in onze woon(zorg)complexen zo veel mogelijk niet te gebruiken voor bijeenkomsten. Dit om verspreiding te voorkomen. Dit geldt t/m 6 april 2020. Dank voor uw medewerking.

Meer informatie?
Wij vragen u voor de laatste informatie regelmatig te kijken op:
www.rivm.nl
www.ggdwestbrabant.nl