Woning kopen

Bent u huurder?
Woningstichting Maasdriel heeft in het strategisch voorraadbeleid woningen opgenomen waarvan er jaarlijks zo’n 5 worden verkocht.
De aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Wanneer u interesse heeft om uw woning te kopen, neem dan contact met ons op. Wij beantwoorden graag uw vragen en geven een toelichting op het verloop van het verkooptraject.

Om de prijs te bepalen geeft WSM opdracht aan een taxateur om een geveltaxatie uit te voeren. Op basis van die geveltaxatie kunt u besluiten of u wel of niet verder wenst te gaan met de aankoop van de woning. In eerste instantie komen de kosten van de geveltaxatie voor uw rekening, maar wanneer u besluit om de woning te kopen dan wordt dit bedrag in mindering gebracht op de verkoopprijs. De kosten voor een geveltaxatie bedragen ong.         € 250,-.

Toch blijven huren?
Er verandert niets voor u en u kunt gewoon blijven wonen zolang u wenst. Wanneer u in de toekomst de huur opzegt, zullen wij de woning pas te koop aanbieden via een makelaar.