Reparatieverzoek

Wanneer u reparatieverzoeken heeft voor uw huurwoning, kunt u hierover telefonisch contact opnemen met Woningstichting Maasdriel op telefoonnummer: (0418) 63 17 35.

Klachten over uw cv-installatie of mechanische ventilatie
Voor reparaties aan de centrale verwarming/warmwatervoorziening kunt u rechtstreeks bellen met Kemkens, telefoon
(088) 505 03 00. Op de website van Kemkens kunt u opzoeken hoe u uw cv-ketel kunt bijvullen of hoe u uw radiatoren moet ontluchten. Gaat het om spoedeisende storingen, dan kunt u ook 's avonds en in het weekend bellen.

Verstopping riolering
Neemt u via de servicekosten deel aan het het rioolfonds, dan kunt u verstoppingen van het riool rechtstreeks melden bij Riool Reiniging Service (RRS), telefoon (073) 639 40 10. Niet-deelnemers van het rioolfonds kunnen uiteraard ook bellen maar de kosten komen voor uw eigen rekening.

Reparatieverzoeken
Wij verzoeken u de klachten zoveel als mogelijk te melden (tijdens werkdagen) tussen 9.00 uur en 10.00 uur. U kunt uw klachten ook via email (onderhoud@woningstichtingmaasdriel.nl) doorgeven. Uw email wordt alleen tijdens kantoortijden gelezen. In geval van spoedeisende klachten buiten kantoortijden kunt u het kantoor van Woningstichting Maasdriel bellen, blijf aan de lijn want u wordt doorgeschakeld naar de meldkamer.

Kijkt u wel eerst even in het onderhouds-ABC of u de klacht zelf dient te verhelpen?

Service-abonnement
Vanaf 1 juli 2016 kunt u bij ons een service-abonnement afsluiten. Kijk in het onderhouds-abc welke werkzaamheden onder het service-abonnement vallen. Wilt u een abonnement afsluiten dan kunt u hier een formulier downloaden.