Bestuurswissel Woningstichting Maasdriel

Antoon Giezen neemt na een prachtige carrière als directeur-bestuurder afscheid van Woningstichting Maasdriel. Vanaf 1 augustus start Joris Verbeek in zijn rol als directeur-bestuurder bij Woningstichting Maasdriel.
Joris (35 jaar) is sinds 2010 actief in diverse functies op gebied van wonen en vastgoed in de sociale woningbouw en op dit moment nog manager buurtbeheer bij Woonbedrijf SWS.Hhvl in Eindhoven.
Met zijn komst gaan de ambities op het terrein van ontwikkeling, innovatie en duurzaamheid verdere impulsen krijgen zonder de belangen van de huurders uit het oog te verliezen.

Antoon heeft de laatste jaren WSM in rustig vaarwater weten te brengen en een stabiele, gezonde organisatie gecreëerd. Zijn bijdrages aan betaalbaar wonen en de leefbaarheid in de kernen van Maasdriel worden zeer gewaardeerd.
Van Antoon zal begin oktober op gepaste wijze afscheid worden genomen.

Namens de Raad van Commissarissen van Woningstichting Maasdriel,

Mr. P.J. de Ridder